دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در پنج گزارش منتشر کرد
چالش ها و راهبردهای فراروی کسب وکارها در دوران کرونا

امروز جهان در شرایطی قرار دارد که از جنگ جهانی دوم تاکنون سابقه نداشته است. به‌گونه‌ای‌که همه کشورها را درگیر یا نگران ساخته است. کنترل شیوع کرونا نیازمند کم‌شدن ارتباطات انسانی غیرضروری با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا است که به کاهش بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی منجر می‌شود.

  • کد خبر: 174
  • نسخه چاپی
  • تاریخ خبر: يکشنبه 26 مرداد 1399 - 12:54

در ایران با شروع طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل ورودی و خروجی استان‌ها، کاهش ساعات کاری، تعطیل شدن اجباری برخی اصناف با ریسک بیشتر، تداوم بسته بودن مدارس و دانشگاه‌ها با هدف کاهش دامنه آلودگی این چالش‌ها را تشدید خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا(coronomy.ir)، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران براساس وظیفه خطیر خویش در راستای مسوولیت اجتماعی اقدام به انتشار گزارش‌هایی کرده است تا بتواند کمکی هر چند کوچک به مجموعه مدیران شرکت‌ها برای مقابله با این تهدید جهانی کند. بر این اساس در این گزارش های دوره ای راهکار و راهبردهای مواجهه کسب‌وکارها با بحران کرونا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است:

گزارش اول:گزارش بحران کرونا و اقدامات ابتکاری شرکت‌ها و کسب‌ و کارها
گزارش دوم:30 چالش کسب و کار درشرایط کرونا
گزارش سوم:پنج استراتژی تاب‌آوری کسب‌ و کار در شرایط بحران کرونا
گزارش چهار: 30 راهکار تاب‌آوری در مدیریت بحران کرونا

گزارش پنجم: 30 چالش کسب و کار در تابستان 99

این گزارش ها توسط دکتر علی داوری،عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی تدوین و منتشر شده است. 
  برای دسترسی به فایل کامل این گزارش ها فایل های پیوست را مطالعه کنید.

دریافت فایلdownlod

ارسال دیدگاه ها

پیغام شما با موفقیت ارسال شد
کاراکترهای باقی مانده : ( 1000) حرف